Ropade hej för snabbt

Jag förstod att jag antagligen hade ropat hej lite för tidigt...
I går kväll efter kvällsmötet kände jag mig helt urlakad och samma var det i dag. Bara för att jag skrutit över att jag hållt mig frisk så länge!!!
Gaah!! Så ikväll blir det ingen träning för mig utan jag satsar på helgen ist.
David är i Häddal hos sin farmor så kvällens middag fick bli nudlar. Riktig lyx middag eller hur???
Nu ska jag passa på att lusläsa i Zlatan boken så långt jag hinner innan David kommer hem och kräver tillbaka den.

Hörs och hej leverpastej!!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Usch, hoppas att du har piggnat på dig!



Våran lilla tripp var trevlig förutom en dryg miljonär, halväcklig middag och naturliga gaser :P Så kan man väl sammanfatta det lite enkelt ;)



Hur hade ni det på Afterski 1000 då?

2012-05-05 @ 12:14:09
URL: http://trytoreadmymind.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0