Intensiva tider

Bloggen hinns inte riktigt med känner jag.
Just nu är jag inne i en period där det känns som dagarna bara rinner iväg och jag hinner inte ens hälften av det jag tänkt mig. Då får man prioritera.
Och som inte det var nog har jag varit små snuvig sen i helgen så träningen har blivit utbytt mot promenader för tillfället. Men det är inte fy skam de heller iof. Och jag börjar känna mig bättre redan nu.
Till helgen vankas det städdag på jobbet och en tjejmiddag på lördag kväll.
Full rulle med andra ord!

Ställde mig på vågen här i veckan och fick en smärre chock! Så mycket som jag väger just nu har jag aldrig vägt förut, MEN jag vet ju också att när man börjat träna och bygger muskler så går man vanligtvis upp i början innan man går ner. Så jag hoppas det är därför, annars käns ju allt slit för jäves!
Fast jag tycker att min kropp "gått ihop sig" men det är ju vad jag tycker de ;).

Nu ska jag ladda för en hel dag i ö-sund med kollegorna. Kurs står på menyn!


Kommentarer
Postat av: Anonym

man ska inte hålla på att väga sig,utan som du själv sa utan känna efter ist:) yes!

2012-05-10 @ 16:36:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0