vårkänslor kan leda till nya investeringar

Det vart lite tyst här ett tag och det var väll inte meningen.
Dagarna passerar så fort så man hinner hlt enkelt inte med. Min kära kollega Lina ( som är brandman) har tagit blodtrycket på mig under en veckas tis nu snart och det visar en klar förbättring. Senast var det 117/80 vilket är jätte bra..Hoppas det håller i sig nu med.
Den 29 ska jag få träffa läkaren och göra en ordentlig undersökning.
Mer då? Jo jag har investerat i en ny cykel :)!!! En vit monark blev det och jag är nöjd :).
SÅå härligt att våren hittat hit! När  jag klev upp runt 6 tiden i morse kikade solen fram och fåglarna kvittrade :).
WUNDERBAR!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0