Spökerier

Nää det vart inget frieri.
Så nu kan du andas ut pappa, du slipper ha kavaj ;).
Jag är nöjd med vår tillvara ändå och jag fick ju faktiskt min förlovning efter mycket om och men. Lite kul är det dock att nu i efterhand så är David jätteglad att vi gjorde det. Han känner helt annorlunda över det nu än innan.

I går natt vaknade jag förresten av att min dator startades om av någon konstig anledning? Att vi har husspöken är känt sen tidigare, men lite läskigt kan det bli ändå när det blir allt för mycket. De värsta gångerna måste vara dem när jag hörde "någon" som stoppade nycklar i vår lägenhetsdörr, men ingen fanns där när jag gick upp och kikade. Eller den gången när duschen gick för fullt mitt i natten, helt oförklarligt. Och tillsist ( den enda gången David faktiskt hört något) var när vår köksstereo gick i gång vid två olika klockslag, två nätter på raken och att den DESSUTOM hittat till cd-spelar funktionen så den stod och spelade musik på hög volym. Och nej, det fanns ingen "timer funktion" elle nå dylikt på den, det kollade vi upp.

Jag är glad att jag inte sett något för då skulle jag nog bli riktigt rädd. Det räcker med att höra.

Nog av det nu ska jag ut i det vackra vårvädret ( 1 mars???) och njuta.

See you later alligator

Kommentarer
Postat av: Mona

det kanske va någon som ville ha din uppmärksamhet och ville tjatta lite:)

2012-03-01 @ 17:38:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0