Kompis det går bra nu...

Jag lånade mormor och morfars automatiska blodtrycksmätare i helgen och det konstiga är att enligt den är mitt blodtryck BRA mycket lägre än det hos doktorn.
Jag tog på samma arm hela tiden och fick fram någorlunda samma resultat. Hur är det möjligt????
Kan det vara medicinen som gett verkan på bara 3 dagar? Fast den enligt läkaren inte skulle ge nå resultat föränns om 2 veckor?
Verry strange....

Nåja nu är det söndag kväll och jag sitter inne nerbäddad i soffan med te och hör vinden ryta utanför. Ja det blåste till å med så mycket att en kvist slog emot rutan och jag skvatt till och givetvis slog i läppen mot te koppen...Tralala en perfekt fläskläpp.
Och i går drog jag en riktigt snygg vurpa 2 m från ytterdörren så idag har jag ont längs höger sida på kroppen. What a lovely weekend...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0