Drömmar och upplevelser

I slutet av maj ska jag få följa med till Norge en hel vecka när David ska på kurs :).
Jag får ju roa mig själv hela dagarna men det ska nog inte vara nått problem.
Jag ser framemot det här och tycker det ska bli spännande, jag har ju bara varit in i Norge och vänt innan så att säga :).
I dag ska jag kolla upp mitt blodtryck, det var ju ett tag sen sist så det är väll på tiden då kanske.
Hoppas det gått ner. Jag äter ju medicin så det borde det ha gjort men ändå.

Drömmarna om en hund fortsätter och just nu är jag väldigt inne på en Mops ( som ska heta Frank efter hunden i MIB 2).
Tycker den hunden är sten cool och själva rasen ska tydligen vara en bra "första" hund. Pluss att dem är så grymt söta :).

Sitter och bloggar på jobbet i dag då det ännu inte kommit nått barn, sportlovs bortfall ni vet ;).
Men nu tycker jag att jag hör nån i hallen, bäst att gå. Här kan man ju inte sitta hela dagen :).

Kommentarer
Postat av: Mona

hmmm.du borde kanske kolla upp rasen lagotto?tror jag den heter,ska vara bra om man ev är allergisk det va nå med deras päls:) Annika Wallin har en sådan

2012-03-08 @ 16:38:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0