Det går i kors

Här sitter jag med ögon som går i kors.
Andra dagen jag öppnar nu och idag jobbade jag dessutom till 16.30 på det då Malin var till stan på ultraljud. Hem och dirrekt vidare till ett bodytonings pass. Öch mycket mer än så orkar jag inte med denna torsdags kväll är jag rädd. Öpnnar nämligen i morgon med så det blir ytterligare en tidig kväll för mig.
Men en tidig morgon innebär en tidig fredag vilket gillas skarpt :).
Vi ska dessutom ut på filé buffé med sambons familj på hotell myskoxen vilket säkerligen kommer bli trevligt!!!
Och på lördag är vi bortbjudna på middag vilket oxå kommer bli väldigt trevligt.
En kung helg med andra ord!

Nu har dessutom vårt skrivbord kommit så vi kan äntligen säga att vårt kontor äntligen är klart :).
Trevlig fredag på er!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0