Dags igen för lite Ris och Ros!!

I går shoppade vi loss i ö-sund. Eller man kan inte kalla det för shoppa loss för såå mycket köpte jag inte. En klänning och en tröja på rean samt små kläder till lilla svea :). På vägen hem övernattade vi i hoddal hos mor och far. Och resten av helgen har jag iaf spenderat med att gräva upp rabattlandet utanför altanen. Det är tänkt att jag ska lägga singer över och enbart ha krukor med blommor i där i stället för en rabatt. Bara att inse att jag och rabatter inte funkar bra ilag. Tog hand om mina "inne blommor" idag med och gav dem ny jord. Hoppas dem överlever nu ;).

Dags för en ris och ros kanske? Det var ju ett tag sedan nu....

Ros
1. Känslan som uppstår när man hittar en tröja för ynka 75 :- på Rean :)!!!

2. Vin, en god dryck ( i måttliga mängder).

3. Bara vägar! Härligt att slippa vinterväglaget!

Ris

1. Känslan som upptår när man ser kontoutdraget efter en dag på stan :(.

2. Bakfyllan som kommer som ett brev på posten när man "gått över gränsen" gällande vin mängden.

3. Lortiga bilar. Grus och damm både ute och inne :(.


There you go ;)

Kommentarer
Postat av: Mona

Men va pysslig du är:) undra vem du ärvt det ifrån? inte mig iaf/kram

2012-03-26 @ 15:37:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0