Ååå ack du ljuva träningsvärk

Ahh fredag kväll och jag gjorde helg redan 12.30 idag, riktigt nice!
Vi jobbar ju bara 5,5 timme på fredagar vilket är riktigt gött om ni frågar mig.
Såå vad har jag gjort då? Jo runt 14 snåret åkte jag till gymmet i min tro att det skulle vara lite folk där efterssom de flesta inte ännu slutat sin arbetsdag. Väl där insåg jag att min plan sprack efterssom skidlinjen ockuperade hela gymmet. Så jag åkte hem och vilade på soffan en stund, fick Hoppas flåset kommer igång snart så jag kan börja springa längre sträckor...

Just i detta nu sitter jag i soffan med en chokladkaka framför mig, den har jag suktat efter läänge och nu är de dags!!!
Så tack för mig men nu ska jag massekera en stackars chocklad ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0