Tur och retur till stan

I dag så var det då dags för 5-åringarnas "resa" till ö-sund.
Alla 5 åringar i kommunen var ditbjudna på barn opera ( hattstugan).
Kl 8.00 gick bussen från sveg och halv 4 var vi åter hemma.
Och det gick jäkligt bra fast jag förutom vår 5-åring på myltan även hade sörgårdens 5-åring med mig ( som jag dessutom aldrig träffat förr).
Och dröm om min förvåning när vi stannade i Hoddal och min kusin Emil hoppade på. Tror han vart lika paff som jag ;).
Hela resan gick smidigt och utan incidenter ( förutom att vi tydligen fick med oss ett extra barn på vår buss hem som INTE skulle med oss och en mindre olycka i Sörna korsningen).
En mysig och annorlunda dag, nu är jag laddad för spinning ikväll ( gick dessutom på Body toning igår) och för en 6.30 öppning i morgon..
Sov gott! Det lär ju jag göra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0