Stampe och klampe förstörde min morgon!

Lagom glad på morgonen tack vare "stampe och klampe".
Kl 07.00 var det färdigt, då börjde "stampe" med diskmaskinen.
Kl 07.50 gav jag upp och nu sitter jag här, surandes över en kopp kaffe och har fortfarande inte kommit igång.
I dag måste jag åka hem igen efterssom jag ska ha planeringsdag i morgon. Konstigt att ha det på söndaag men å andra sidan får vi ta ut en dag ledigt längre fram ist.

Tänkte passa på att svara på lite frågor:

Emelie: Jo, men jag har druckit fitline i ca 6 veckor nu och det kan ta upp emot 3 månader innan man känner av effekten. Det beror på hur pass dåligt immunförsvar man har.

Angelica: Ok då får det väll bli skellefteå då ;). Litar på proffset :).

Vore förresten kul om ni andra som läser också skulle vilja lämna en fråga.....

Think about it!

Bara 4 dagar kvar nu <3!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Emeliee

Aha :)

Men skulle dom inte på kurs tills på torsdag natt?



Svar; Jag ska på en privat sittning med ett medium då :)

2012-01-07 @ 15:37:41
URL: http://trytoreadmymind.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0