jävla fjortisar

Måste bara älska media markts nya reklan med den lilla rosa fluffiga saken :)! Just love it!

Nu över till nått annat. Vart så jäkla irriterad i går är jag stod ute och skottade gården. Så klart så tog det inte lång tid föränns volvo sladdarna kom.
Hallå, vart fan är respekten för andra levande varelser egentligen??? Bara komma och sladda hur som helst!!!
3 gånger åkte dem förbi och det var samma visa varje gång. När dem kom strax före vår gård började dem sladda sen så höll det på så längs varenda hus bortöver!
Hade god lust att offra mig själv och vägra flytta på mig så dem fick se! Jävla ungdommar....

Kommentarer
Postat av: Mona

skotta ut en snöhög framför dom nästa gång!!

2012-01-04 @ 16:36:21
Postat av: far

nä nu är du bara sur för att du inte kan sladda

2012-01-04 @ 18:44:18
Postat av: Emelie

Kasta snö på dom satarna nästa gång! ;)



Svar; Det går trögt... Sidan kraschade igår när mitt hemska sötsug blev som värst så då tuggade jag i mig negerbollssmet. Men idag ser det väldigt mycket bättre ut kalorimässigt så idag ska jag ta mig fan stå ut och tvinga mig själv att ignorera sockerbehovet :P

2012-01-04 @ 18:57:12
URL: http://trytoreadmymind.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0