In i fållan

Endast en månad kvar av min provanställning nu. Sen får man se om dem vill ha mig kvar eller inte ;).
Har dåligt samvete över att inte göra nånting fysiskt krävande...har vart stillastående i typ 3 veckor nu ( om inte mer). Men är man inte riktigt bra så är man inte det. Nu har örat dessutom börjat spöka rätt vare är.
MEN om jag känner mig OK i helgen ska jag banne mig ta mig ut på en skidtur.

En annan sak som jag kommit på är att man måste våga chansa i bland... Ta tillfällerna i akt lixom..
Så det har jag gjort nu. Sen om det blir så  det vet jag ju inte ( och högtst troligen inte), men då har jag ändå prövat :).

Nog svamlat, nu ska jag ut på lite barnjakt. Gäller att hålla dem inne i "fållan" ;)

Kommentarer
Postat av: Mona



va stolt man blir som mamma när du resonerar så klokt:) kramis

2012-01-20 @ 16:23:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0