Hur en spurt kan leda till hetsätning??

Premiär för i år för "långa" rundan runt sandtjärn.
Och hur ska man då sammanfatat den?
Jo ungefär så här....

Första kilometrarna gick bra, det gick faktiskt bra ända tills spåret börjar vända och man åker tillbaka mot sandtjärn igen ( ca halvvägs). Ja ungefär här började benen bli något stumma men tapper som man är fortsatte jag att staka mig framåt.
För er som inte åkt den här svängen kan jag förklara det ungefär så här att det är en plan sträcka med altinerad skog och "plätter".
Och det var ungefär på en sådan här plätt, på väg tillbaka som jag tyckte mig skymta fetarslet låångt där framför mig.
Gunde Svan skulle vart stolt om han kunde se min spurt som jag fick till där ( ungefär 200 m men ändock). Insåg efter ett tag att det INTE var fetarslet utan en helt vanlig svensk.
Vid det här laget hade jag dessutom världens blodsockerfall och var totalt färdig i kroppen och då återstod ca 3 km kvar innan jag var framme vid bilen.
Tog upp mobilen och ringde sambon och bad honom göra iordning några mackor tills jag kom hem.
Tog mig skakig fram till bilen, hittade en liten påse med björnar som fick gå sin död till mötes ( R.I.P).

5 min senare satt jag vid köksbordet och hetsåt mackor.

Jaa där har ni min premiärtur...Inte så dålig va ;)?

Kommentarer
Postat av: Emelie

Grymt jobbat! Det kan bara bli bättre ;)



Jag kom på en sak, har ni fått något tack-kort av oss?



Vad gällde Vålkojan så var det min ide, har inte varit där på flera år men kom ihåg att dom hade grym mat och det stämde ;) Rekommenderar det verkligen! Vi kommer nog att åka dit igen :)

2012-01-23 @ 00:07:55
URL: http://trytoreadmymind.wordpress.com
Postat av: Emelie

Dåså! Jag har varit osäker för jag har bett Johan att fråga David men karlar du vet ;) Då ska vi fixa det iaf :)



Jag har som plan att plugga i höst. Läser till några ämnen nu så jag får betyg och kan söka vidare :)

2012-01-23 @ 19:29:23
URL: http://trytoreadmymind.wordpress.com
Postat av: Mona

Haha va synd att det inte va han när du kämpade så hårt.men ni ses nog och då kan du ge han på "moppo":)hiiiii

2012-01-24 @ 16:35:33
Postat av: Emelie

Det är bara att hojta till det, vi är ju oftast inte upptagna med något så ;)

2012-01-24 @ 21:01:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0