Dilemman

Så var trettonhelgen här!
Efter en lugn vecka på jobbet åkte jag hem för lite quality time med bror och tjej.
Sitter och suktar efter hundar på blocket, jag vill ha!!! Men jag antar att jag måste låta sambon få säga sitt med innan. För en gångs skull ;).
Nästa helg ska vi tydligen till sundsvall, kanske blev det hockey också...Timrå-skellefteå. Jag har aldrig förr varit på hockey och vet inte ens vem man ska heja på. Aja lär väll märkas, lika bra att heja på det lag vars klack man sitter vid.
Fortfarande snorig och har även haft öronvärk i dagarna här, varför blir jag ALDRIG frisk?????
Ska fortsätta hälla i mig fitline och hoppas på en förändring!

Over and out


Kommentarer
Postat av: Emelie

Borde inte Fitline ha hjälpt nu? Du har väl ätit det ett tag va? :)



Svar; Jag har inte ens tänkt på det om jag ska vara ärlig. Men jag skulle egentligen kunna åka dit när som. Än ni då? :)

2012-01-06 @ 11:02:47
URL: http://trytoreadmymind.wordpress.com
Postat av: Angelica

Det är väl ganska självklart vilka du ska hålla på?! Skellefteå såklart (dels för att dom är bäst rent allmänt, men också för att dom leder serien och alltså är bäst på pappret också)!

2012-01-06 @ 13:46:32
URL: http://drommaromhusochtradgard.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0