Vinglas bland barnen

I går var jag på tjejfest på jobbet. Vilken annan förskola har ett vitrinskåp med vinglas egentligen :)? Min har och den är den bästa förskolan i heeela världen om ni frågar mig!!!
Kul att umgås med kollegor och mammor under fritiden. Det blir ju på ett annat sätt ( speciellt efter en flaska vin).
För min del vart det lugnt och jag var väll hemma runt 23 snåret.
Skippade Bodytoningen i torsdags efterssom jag började bli täppt i näsan och idag har jag enbart tagit en promenad. Nästäppan har släppt och jag hoppas jag kan träna som vanligt till veckan.
En annan ska ju tydligen springa TJEJMILEN i höst!!!

Vet ni? Det är alla <3 dag på tisdag ;).

puss

Kommentarer
Postat av: Emelie

Åh, nu blev ju jag nästan lite sugen på att springa den igen jag med :)

2012-02-11 @ 19:00:48
URL: http://trytoreadmymind.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0