Avlösnings helg i byn

Då har mitt hjärta åkt mot ö-sund för party med vännerna sina...Själv styrde man kosan mot byn för att fira kusinen som fyllt hela 7 år (?!!), umgås med broder ( som är hemma från uppsala över helgen) och kolla hur det är med herr invalido, alias pappa efter operationen. Et ju lösa av mamma i bland ;).

Skippade skidorna denna gång och ägnade ist mig åt att springa en runda ( första för i år). Det gick inte alls som jag hoppats så jag får väll fortsätta springa lite mer under veckorna ( förutom body toningen som jag går på måndagar och torsdagar), så kondisen kommer tillbaka.

En annan sak jag tänkt på är att nu märker man verkligen att vi går mot ljusare tider, klockan halv 6 på kvällen är det mörkt först :)....
Så härligt!!! De dära mörka vinter månaderna är inget för mig, jag vill ha sol och värme!!!!

Nu väntar jag ett samtal från mitt <3!!! Konstigt att man kan sakna nån så mycketbara på ett par dagar. Men i morgon ses vi igen :)!!


Kommentarer
Postat av: Angelica

Hälsar du på morfar/farfar nått då?



Vi kommer för övrigt ner nästa fredag...

2012-02-18 @ 21:36:51
URL: http://drommaromhusochtradgard.blogspot.con

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0