suck

Jo men tror inte på f*n att det faller snö idag med!!! Alltså kan nån spola fram tiden tills maj nångång så vi slipper eländet?????
Sådana här gånger ska man ha en stuga utomlands så man bara kan fara iväg och rymma från den svenska skoningslösa vintern!!!!
Märks det att jag är vår/sommar människa eller ;)?
Nått kul i allt elände är iaf att min älskling kommer hem i kväll!!!!
Fyller år hinner han göra under sin rotation med...

I går fyllde min bror 22 år och idag fyller ingen mindre än pappa 51 :)!!!

Grattis till dem!!!
 Dags att dra på sig vinterkläderna och bege sig ut...suck

Kommentarer
Postat av: Mona

fixa ett boende utrikes så hänger jag med:) jippie

2012-04-17 @ 20:47:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0