Stunder av lycka

6.30 i morse var man så på jobbet och två små troll hade man som ära att få dinera frukosten med :).

När frukosten började närma sig sitt slut och de två små satt och knaprade på varsin macka packade jag ihop grejorna på vagnen och körde in den i köket ( som ligger alldeles intill bordet vi satt). När jag kom ut typ 3 sekunder senasre satt en buse mitt på bordet. Happ...
Skickade in dem på toa för tvättning av ansikte och händer medans jag torkade bordet och hörde vilda skratt från toan. Gick dit och hittade de två med varsin strumpa under vattenkranen. Föreställ er en sil så har ni bilden framför er :). Ja bjuder inte jobbet på vissa stunder av skratt så säg :).

På e.m tog jag en promenad över broarna med Emelie, vilket var väldigt trevligt :).
Fick ju äntligen se lilla fröken igen oxå ;).
Men resten av kvällen blir det soffan och lite msn:ade med sambon.
Mina jeans från Gina kom förresten idag... FINNALY!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0