Söndagen from hell

I dag är det ingen bra dag...Eller bra är den väll men problemet är att jag är så satans SEG!!
Orsak?
En flaska vin som på nå underligtvis var tom vid kvällens slut.
Plus två glas från en annan flaska som faktiskt redan var så gott som tom innan mina 2 glas.

Hade en kritiskt period i morse runt 6.30 snåret, men som tur var somnade jag om och 2 tim senare var eländet under kontroll.
Tog typ 4 koppar STARKT kaffe samt en tupplur så kom man i någorlunda form igen.
Har även varit och inhandlat frukt nu på kvällskvisten så nu borde jag snart vara som norlam igen.

Kanske ska dra den bakomliggande historien till den tomma flaskan by the way?
Enkelt. Jag hade tjejmiddag här hemma i går som helt enkelt var alldeles FÖR trevlig och därav den tomma flaskan.
Tur Jessica är lika morgonpigg som jag med tanke på att jag började väsnas med perkulatorn 8.30. Men det vart inga sura miner från henne för de heller :). Egentligen tror jag hon var lika seg som jag. Hon bara inte erkände de ;).

Nä nu ska jag ta min geleklump till hjärna och försöka se normal ut SITTANDES i soffan tills det är lovligt att lägga sig.

Tack och bock

Kommentarer
Postat av: Emelie

Sådär kan det lätt bli om man inte är ute i svängen så ofta ;)

2012-04-16 @ 20:28:40
URL: http://trytoreadmymind.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0