Påsk bestyr

Vi hade en jätte trevlig parmiddag i lördags och maten var som taget dirrekt från en restaurang!!
Både såg och smakade riktigt bra!
Detta måste vi göra om tycker jag.
Nu är vi inne på påskveckan och på torsdag kväll styr jag bilen hemmåt för lite "quality time" med familjen. Trist dock att David åker till Norge i morgon igen. Men nästa gång han ska dit ska jag få följa :)!!

Nä dags att gå ut till mina kacklande kycklingar här utanför ;).
Förresten hade vi fröknar fått ett STORT påskägg från föräldrar och barn idag. Hur gullig får man va egentlign :)?


Kommentarer
Postat av: Emelie

Skönt att det var ätbart ;) Tycker absolut att vi ska försöka göra om det!



Vi får väl se om jag och Lilly också hänger med till Norge, vi får väl se. Det skulle vara skönt med en minisemester innan det är dags att jobba igen :S

2012-04-03 @ 21:20:08
URL: http://trytoreadmymind.wordpress.com
Postat av: Emelie

Självfallet!Numret är 0761052497. Jag har tänkt tanken själv men att gå från tanke till handling har blivit ett stort projekt som mammaledig ;)



Bra att du tog initiativet där! :)

2012-04-04 @ 22:17:12
URL: http://trytoreadmymind.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0