Ooops...

Ooops blev visst några stavfel i förra inlägget...hrmm...inte meningen.
Nåja, idag är det söndag ( påskdagen) och jag ska åka hem till sveg igen om några timmar.
Pappa, mamma och patrik sticker till uppsala i morgon med ett flyttlass. Brodern har ju blivit med lägenhet
( en 3:a).
Så nu vet jag vart jag ska hänga i sommar ;).
I går tog vi cyklarna till mormor och morfar och käkade middag, vilket var väldigt trevligt.
Det är faktiskt riktigt skönt med några dagars extra ledighet, tror man behöver det för att orka till semestern.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Uppladdningen av batterierna i form av ledighet är alltid bra. Glöm inte minisemestern i maj också ;)



Ja, det var dom leggingsen jag hade på mig. Helt makalöst sköna men drar åt sig damm som jag vet inte vad :P

2012-04-08 @ 15:22:40
URL: http://trytoreadmymind.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0