Nu är det fredag igen

Så var det fredag igen....
I dag har solen varit framme och temperaturen har varit väldigt behaglig. Vad passar då bättre än en promenad efter jobbet :)?
Efterssom jag var på Body toning i går och dessutom sprang en runda efteråt fick det räcka med en promenad i dag. Tog brorundan, det var ett tag sedan ( förutom när jag gick den med Emelie då).
I morgon ska jag, Marie och Jessica äta mddag här hemma och dricka lite gott till :).
En bra helg helt enkelt! Eller ja, förutom den där jädra snön som tydligen ska komma hit lagom till söndag. VARFÖR????????

Kommentarer
Postat av: Emelie

Vi har också brorundat idag, det var ju verkligen hur skönt som helst :)



Hoppas att ni får trevligt imorgon :)

2012-04-13 @ 18:52:13
URL: http://trytoreadmymind.wordpress.com
Postat av: Emelie

Haha, jodå det var nog mina spår. Var ner och gjorde nya idag ;)



Den rundan är riktigt bra. Inte för lång och bra med blandad terräng. Tycker att den räcker bra såhär i början innan man kommit igång ordentligt :)



Det låter bra det ;)

2012-04-13 @ 19:19:59
URL: http://trytoreadmymind.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0