Hjärnsläpp ala måndags syndrom

Hallå hjärnsläpp!
Skulle åka en sväng på konsum för att köpa glödlampa till utelampan på bron när jag inte kunde hitta min mobil.
Tänkte att jag skulle leta den mera noga sen och åkte iväg.
Kom hem, gick bärsäkrargång i ALLA rum och den fanns ingenstans!!! Det gick så långt att jag till och med kollade i sophinken i fall den hade följt med den gamla lampan ner där men icke.
Jag gick igenom alla rum 2 ggr och tog upp dynorna i sofforna men nej den fanns ingenstans! Till slut
( i ren desperation) sa jag till "tanten" här hemma att nu vill jag ha tillbaka min mobil och att jag var ledsen om jag lagt den på ett slarvigt ställe, jag ska tänka på det tills nästa gång.
Jag gick in till tv-rummet IGEN och vad tror ni är det första jag ser alldeles framför ögonen liggandes på tv-rums bordet??? Jo min mobil!!!

Hjärnsläpp eller nå annat, vem vet ;)

Kommentarer
Postat av: Emelie

Se där se där! Dom kan minsann ;) Eller så är det bara du som är lite blind till och från ;)

2012-04-09 @ 21:26:24
URL: http://trytoreadmymind.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0