En lååång fredags uppdatering ;)

Här kommer min långfredags uppdatering :).

Kan ju äga att när mina ögon kådade en vit mark här utanför innan jag lade mig i går kväll var hoppet för idag lågt. Men ist vaknade jag ( eller VÄCKTES rättare sagt) till strålande solsken och några enstaka plussgrader. Pappa hade panat ut en tjärn strax utanför byn somvi skulle ta bilen till och sedan gå till en liten ö en bit ut för att grilla korv och mysa. Lite läskigt var det när man hörde hur isen dånade rätt var de var men vi tog oss över och hem igen. Det är nåt speciellt med att sitta mot ett "gapskjul" och njuta  i solen och fika.
I detta nu håller min bror Patrik och jag ( nåja liiite iaf) att tillga sillen till middagen ikväll.
Ikväll blir det påskmiddag och detsamma gäller i morgon dock hos mormor och morfar denna gång.

Hoppas ni oxå har en mysig påsk :).

Skänker en tanke åt min älskling som är i grannlandet och sliter medans en annan degar runt och hets äter godis.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Du behöver nog inte tycka alltför synd om honom, en liten fågel har viskat i mitt öra att dom får riktigt god mat och dom verkar få äta Twist-påsar bäst dom vill ;)

2012-04-06 @ 18:48:11
URL: http://trytoreadmymind.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0