Ta dig samman för i h*vete!!!

Har tänkt börja köra lite boxning i Hoddal om intresset fanns och hittills har det varit svalt med det med tanke på att jag ändå har hängt upp affischer om det runt byn..
Hoppas det blir av för det är grymt kul!!
Lchf då? Jo jag kör än, men det fuskas rätt vare är :(. Ingen disciplin här inte!
Mackor är min last och så länge jag håller mig till EN macka 2 dagar i veckan ( vid mellis på jobbet) tycker jag ändock att de e ok. Att det äts bullar och skräp vid sidan av är dessto mindre bra :(.
Skärpning nu fröken wallin!!!!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Fröken Wallin är absolut inte ensam om att fuska i alla fall, det är väldigt lätt hänt trots att man blir nöjd av maten man äter :S

2011-09-26 @ 19:14:49
URL: http://trytoreadmymind.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0