Några halvjobbiga samt roliga dagar

På fredag kommer troligen ny bilen min :). Wooho vad jag längtar :).
Tiden går sakta framåt och nu är det bara 5 dagar kvar innan älsklingen kommer hem igen! Det ska bli såå skönt och speciellt denna gång. Har hänt en hel del som jag INTE tänker delge er här på bloggen.
Rätt tråkiga saker dock..
Fan nu har hösten hittat hit på allvar och mina fingervantar har åkt fram ur gömmorna. Överdragsbyxorna likaså.

Kul förresten att julen redan finns på dollars...lite väl tidigt kanske????
Nu får det bli soffan med lite te och Brie ost.
Längtar till helgen då tjejmiddag väntar :)

Kommentarer
Postat av: Emelie

Det där lät ju inget vidare. Hoppas det ordnar sig i slutändan!

Kram

2011-09-15 @ 20:23:00
URL: http://trytoreadmymind.blogspot.com
Postat av: Mona

hoppas du är nöjd med bilen stumpan:)det andra löser sig nog det med.mammis kramisar

2011-09-17 @ 19:19:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0