Dålig dag..

Har för första gången skådat en livs levande lus.
Tydligen har de små krypen hittat till dagis. Så vi luskamamde de små liven och även vi i personalen fick en omgång med kammen. Jag var som tur var lusfri!

Jag försov mig i morse! Jag som alltid brukar ha koll på allt. Började halv 10 och skulle ställa klockan på 8 så att jag hann fixa lite här hemma innan. Vaknade 8.59!!!!
Bara att klä på sig och åka iväg. Känns att jag aldrig riktigt kom igen nå mer efter det.

Nu ska jag mysa med sambon hela kvällen för i morgon åker dem till norge igen. Förhoppniongsvis med en ny rotation så de slipper jobba mån-fre 7-16!!! Helt värdelöst förslag ju!!!

Nåja man ska väll inte deppa ihop i förväg.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag hoppas också på att dom får jobba "ordentligt" och inte sådär knasigt :S

2011-09-06 @ 20:00:33
URL: http://trytoreadmymind.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0