Söndags nytt

Söndag igen och jag har nyss kommit hem efter ett boxningspass hemma i Hoddal.
Skönt att känna sig riktigt slut så här efteråt, men det var tufft under själva passet måste jag erkänna ( Instruktör som man är å allt ;)).
I går hade jag tjejmiddag tillsammans med 3 andra glada brudar här hemma och klockan skenade iväg! Hux flux var den 12 ( 24)!!!
Skönt att bara sitta och umgås och snacka skit med andra och givetvis få äta en god middag. Jag bjöd nämligen på indonesisk kycklinggratäng och till efterrätt fruktfat.
Känner mig aningen ensammen här hemma och sakanr sambon som inte kommer hem igen föränns på fredag kväll :(.
Hoppas veckan går fort!!!

Nya tag för en ny vecka....

Kommentarer
Postat av: Mona

Hur blev det med tränings värken nu da?:)

2011-10-26 @ 15:24:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0