Osäkerhet kontra rädsla

Här sitter en annan i mörkret ensammen och har skrämt upp sig själv!!!
Vart f*n är min sambo när man som mest behöver han? Jo på kurs i grannlandet!!!
Alla dessa inbrott i området gör att jag känner mig aningens osäker. Dem går ju t.o.m in hos folk som ÄR HEMMA!!!!
Vad kan en annan göra om dem kommer in här lixom? På 2:dra våningen dessutom.
Hoppa ner från balkongen, eller gömma mig under sängen?
Nää fy för att vara ensammen och sådana här saker pågår och närmsta polis är typ 2 timar bort!!!!!
På torsdag ska dem hålla möte angående grannsamverkan och jag ska baske mig ta och gå på den tänkte jag.
Det som späder på rädslan mer nu ikväll är att det är bäcksvart ute och storm...
Som bäddat för rädsla.
Vill ha torsdag NU!!!!!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag förstår hur du känner... Själv skulle jag nog bli så in i helvete förbannad och bara tänka på Lilly att jag skulle kuta efter dom i nattsärken och försöka dänga dom med närmsta halvfarliga tillhygge. Vi har ju verktygen relativt när sovrummen så ;)

2011-10-05 @ 22:17:21
URL: http://trytoreadmymind.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0