lägesrapport

Onsdag och det innebär en tur till simhallen med marie för några längder, bastu och bubbel.
På fredag kommer sambon ÄNTLIGEN hem och på lördag väntas fest ( lugnt för min del då jag ska boxas på söndag).
Hur bra är det egentligen när man först simmar 40 längder och sedan åker dirrekt till kondis och käkar kubb? Mmm precis....not good.
Var på dollar idag men glömde köpa det jag for dit för ( timerar...heter det så??). Men kom därifrån med massa annat smått och gott ist.
I morgon ska jag bli fotograferad inför hemsidan. Läge att lägga på en ansiktsmask kanske?
Usch undrar hur bilden kommer bli.

Har ringt sjukhuset i 2 dagar nu men bara fått höra: Det är för närvarande fullt i kön.
Irriterande? Japp.

Nä jag tar nya tag inför i morgon.


Kommentarer
Postat av: Mona

Men lilla vännen har man varit så duktig så både kan och är man välförtjänt av lite goooo fika:)

2011-10-29 @ 07:38:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0