Det tar sig

Att det ska vara så jäkla svårt att packa?? Alltid packar man för mycket fast man tycker att man inte gjort det.
Just nu ligger det 2 klänningar, 2 par skor, 1 par jeans och hitills 1 tröja där i. Pluss att jag ska i med smink och toa artiklar. Borde kanske satsa på en större väska?

I dag tog jag med mig Svea hem efter jobbet. Vi var på Dollar och fikade på nyan...mysigt! Sen gick vi hem till oss där hon fick väldigt styrigt med alla nallarna jag har i min lilla träsoffa.
Sedan lämnade jag tillbaka henne till strax efter 4.

Det käns som om det kanske inte är allt för långt bort med egna små nu.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Kul :D



Själv kan jag redan börja tänka mig en till men Lilly ska nog få bli lite större först ;)

2011-10-12 @ 18:46:59
URL: http://trytoreadmymind.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0