Deg på G

Söndagens boxing gick bra, det var riktigt kul :).
Uppehåll nu på söndag ( då man är i sthlm) men sedan kör jag igen!!!
Kvällens händelse är att jag har en deg på jäsning. Alttså bulldeg och inget annat!!!!
Här ska nämligen bakas kanelbullar,måste ju mysa till det nu innan sambon drar igen ( i morron).
Skönt när han är hemma, men ändå skönt när han åker iväg på sina två veckor igen. Man har ju sina olika "rutiner" här hemma. Blir lätt krockar när man är uppi varandra hela tiden så jag skulle nog inte palla att han hade ett vanligt " hemma"jobb.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag känner likadant, jag hade blivit galen om Johan varit hemma konstant. Och han med för den delen, vi hade nog slagit ihjäl varandra innan det hade varit klart ;) haha.

2011-10-11 @ 10:09:16
URL: http://trytoreadmymind.blogspot.com
Postat av: Mona

lycka till med bullarna:)

2011-10-11 @ 20:22:49
Postat av: Angelica

Det skulle du nog, man anpassar sig :-) Men det är ju bra att det funkar som det är nu för er.

2011-10-12 @ 21:19:42
URL: http://drommaromhusochtradgard.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0