Dagens ungdommar alltså

Ärligt talat hur fräck kan man vara? Jag skulle gå till dollar en sväng nu på kvällskvisten och när jag passerade några lägenheter efter vägen öppnades altandörren och en kille gick ut och ropade: Hallå vad heter du? Vill du ha en kille? Jag svarade att jag redan hade en och gick snabbt vidare. Det som kändes otäckt var att han ooch hans kompis som oxå kom ut såg lite..typ höga ut. Jag gick snabbt vidare av rädsla att dem skulle komma efter ( det gjorde dem självklart inte).

Fick ett halvtråkigt samtal idag. Sambon blir kvar i grannlandet tills nästa fredag ist för tills på tisdag. Tydligen stod en kurs på schemat så det är lika bra dem får det gjort på en gång ist för att komma hem och vända.

Dags att låta tvättmaskinen röra lite på sig...


Kommentarer
Postat av: Emelie

Många ungdomar och barn idag är faktiskt äckligt respektlösa. Det måste vara en kombination av dåligt föräldraskap samt ändringarna i samhället tror jag.

Man ska respektera äldre, så är det bara.



Och ja, så jävla pisstrist. Usch vad less jag blev när Johan ringde och sa det där. Men det är bara att bita ihop...

2011-10-21 @ 09:38:06
URL: http://trytoreadmymind.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0