suga på nappar? nä tack

Halsont i 1,5 vecka och inget hjälper. Vad gör man då? Jo man ringer HC för en koll om det kan vara halsfluss.
Men eftersom sjukvården i sveg är ett skämt fick jag inte ta ett enda prov! Förklarade att jag jobbade på en förskola och att halsfluss smittar. Vet ni vad jag fick till svar? Jo att så länge jag inte sög på barnens nappar eller slickade på dem var det ingen fara och att dem minsann inte kunde ta halsprov på varenda en som hade ont i halsen.
Suck, vad säger man?
Så jag jobbar på även om det käns tungt i bland.

Annars rullar det på som vanligt här hemma.

Kommentarer
Postat av: Michaéla

Men vad dåligt att de inte kan göra ett litet halsprov. :S

Krya på dig.

2011-11-09 @ 17:44:17
URL: http://michaelaarehn.blogg.se/
Postat av: Emelie

Dom är ju rätt hopplösa ibland får man ju minst sagt säga.

Hoppas du kryar på dig!

2011-11-10 @ 10:30:59
URL: http://trytoreadmymind.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0