Självömkan utav helvete!

Här kommer tisdags gnäll!!!!!!

Nu har jag f*n i mig lust att grina lite!!!  Snart 10 dagar på pencilin och ingen förbättring! Måste fortfarande äta ipren varje dag för att inte halsen ska göra allt för ont.
Ska det vara så??? Nä det tyckte inte jag heller så därför ringde jag HC där jag fick till svar att dem inte kunde göra nått föränns alla pillren var uppätna SEN kunde jag återkomma om jag fortfarande inte var bättre.
De 10 dagarna har gått på torsdag och jag tycker att jag borde blitt bättre by now!!!!
Jag vill träna!!! Och kunna sova utan värk!

Nu är det synd om mig!

Kommentarer
Postat av: Mona

ja nu håller mamma med dig:) stackare det är inge skoj att vara dålig & hängig så länge:( va är det för sjukvården vi har idag. krya på dig gummsan kraaaam

2011-11-16 @ 17:11:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0