Dyra behandlingar för en sketen sak....

Det blir lite glest mellan inläggen här märker jag, men å andra sidan kanske det inte är så många som orkar läsa det jag skriver heller?
Senaste nytt då? Jo jag lever med halsont ( ovanligt va?).
Har jagat en läkartid runt hela sveg och ö-sund för att ta bort ett endaste litet födelsemärke. Det hela slutade med att jag fick så lov att boka in ett besök på en skönhetssalong. Jo då så att nu är man där och ränner med. Fint ska det vara minsann ( och dyrt??).

Nä allvarligt talat då, ska man behöva trassla runt så in i h*vete bara för att avlägsna ett födelsemärke? I sveg fick jag till svar att man inte gjorde sådana ingrepp här längre.
Och i ö-sund på medicindirrekt fick jag till svar att dem gjorde ingreppet MEN att det troligtvis vart snyggare gjort om jag ist bokade en tid hos dem på Perelle.
Logiskt? Mja...

Kan stolt meddela att julklappsinhandlingen nu i princip är klar :). Skönt!
Nu har jag jobbat sista dagen före helgen och det jag ska pyssla med härnäst är nog att fundera om jag ska ställa in boxningen på söndag ( igen), efterssom jag inte är så vidare pigg.
MEN det kan ju gå över innan dess med.
Hmm,..

Kommentarer
Postat av: Emelie

Det där känner jag igen! Jag hade ett födelsemärke som blev större under graviditeten som jag prompt skulle ha borttaget så jag ringde till HC här. Skulle då få en kallelse för någon tid där dom skulle kolla på det. Det tog några veckor och så fick jag komma dit och då visade det sig att kallelsen var typ för att kolla om det var elakartat fastän jag specifikt sagt att skiten skulle bort! Så där gick 150 kr för att dom skulle titta på eländet. Sen skulle jag få en kallelse för att ta bort det och den kom för några veckor sedan (själva besöket var typ i juni). Så då skulle jag egentligen ha betalat 150 kr till... Men det avbokade jag för jag tog bort födelsemärket själv för flera månader sen :P



Men jag förstår din frustration :P

2011-11-04 @ 07:42:56
URL: http://trytoreadmymind.blogspot.com
Postat av: Maria H

Jag har också börjat med julklappshandeln och det är också nästan klart. Gött

2011-11-05 @ 12:07:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0