Billös på isgator och torg

Här sitter en annan och loggar kl 06.12 på en tisdags morgon. Varför undrar ni...jo jag ska öppna och har dötid nu innan jag kan åka iväg. I övrigt så har jag kvällsmöten nu två kvällar i rad och då gäller det att passa på att blogga när man har tiden :).

Har nu varit billös i över en vecka. Av våra 3 bilar är ingen hemma.
Min gamla bil är på lagning likaså samboms och därfö tog han min nya till norge.
Vad bekväm man blir snabbt egentligen när man har tillgång till att köra bil.
Då tar man bilen överallt ist för att gå.
Så egentligen har det varit bra nu för jag har inte haft nå annat val än att gå.
Tänkte gå tilll jobbet idag med men jag ooorkar inte ;).

Vart är snön? Första advent till helgen och än är det ingen snö på backen. Bara is.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0