Saker som kom och försvann och som gick en säker död till mötes!

Så kom och försvann tisdagen ( snart iaf) då. Veckorna passerar fort.
Nu har jag flyttat färdigt och bor sambo med min älskling och det känns så bra :).
Tror pausen gjorde oss båda gott.

Efterssom jag var sjuk hela förra veckan och spenderade helgen med hemmasysslor har träningen hamnat på efterkälken. Tills idag då. Trots att det stormar där ute tog jag mig ut och sprang en runda på 3 km. Kändes lagom att börja med det :).
Så nu får vi se hur länge jag får vara frisk denna gång.

I kväll ska jag på info möte till Hede. Det är gällande den eventuella resan till antingen Bangladesh eller Kina år 2012. Kan ju bli intressant.

Har dessutom upptäckt att getingarna ( my enemy number one) har vaknat. FY!
Så nu har jag laddat med en geting spray som ska ta kol på ohyrorna.
Hoppas dem är medvetna om att dem går en säker död till mötes...mohahaha!!!!!!

Nä nu ska jag göra mig i ordning om jag ska hinna till mötet. Vi skulle tydligen åka dit i skidlinjens minibuss. Schysst.

So long folks!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Det är ju hemskt tråkigt när dom åker och inte blev det bättre av att Lilly vägrade sova under dagen igår mer än korta stunder och blev vaken till elva, skrikandes i två-tre timmar... :S

2011-05-25 @ 11:06:33
URL: http://trytoreadmymind.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0