här kommer alla känslorna på en och samma gång

Nu är helgen till ända och den har  varit både rolig och sorgsen...allt på en gång.

Vår älskade hund har gått bort. Kommer aldrig glömma dig älskade swipp!!

Nä fy nu går vi över till nått roligare innan jag börjar böla igen.
Tänk er att försöka sminka sig medans man bölar...nä det funkade inte så bra.

Jo det var iaf invigning på storön i helgen och jag har ärligt talat haft det roligare. Kallt var det oxå så om du får för dig att läsa detta David Eriksson, så var du saknad i natt!
Kallt ja...så kan ni gissa vad som hänt nu ikväll? Jo den gamle trogne halsontet har kommit tillbaka. Kul..Det är alltså ca 1 månad i taget som jag får vara frisk som längst.

Nu ska jag hoppa i säng och ladda för arbete...förhoppningsvis utan sjukdagar!


Laddar upp en bild på vår fina vovve...


Kommentarer
Postat av: Emelie

Fy vad tråkigt :( Du får försöka trösta dig med att han har det bra nu i alla fall.



Men det där med sjukdomar verkar hopplöst åt dig. Hur lyckas du? ;)



kram

2011-05-29 @ 22:08:09
URL: http://trytoreadmymind.blogspot.com
Postat av: far

ja du han va en riktig hårding

2011-05-30 @ 20:34:29
Postat av: June

Gullig tycker jag, och vilket härligt hundliv i den familjen ,massor med kärlek och promenader. Usch vet hur det känns.

2011-05-30 @ 20:54:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0