Go unge!

Nu har kag flyttat. Nu återstår bara den tunga biten, att städa ur den gamla lägenheten. Usch det är inte kul. MAn städar och städar men det känns som om man ALDRIG blir färdig.
Men men nu är det snart gjort och förhoppningsvis behöver jag inte göra om det igen...Iaf inte på väääldigt länge.

I går bjöd vi Davids familj på fondue här hos oss och lilla charmtrollet svea var förståss med som kvällens huvudperson :). Hon har nyss lärt sig säga Linda och håller på att trockla det om och om igen :). I morse skulle hon t.o.m ringa till mig enligt Sara..Go unge!!

Nä nu ska jag rycka upp mig och försöka få lite eld i baken innan jag drar till Hoddal för att spana in pepparkakorna :).


Kommentarer
Postat av: Emelie

Åh, den ungen är ju söt som socker! :)

2011-05-21 @ 19:57:34
URL: http://trytoreadmymind.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0