Bort med eländet bara!!!!

I går fortsatte jag med träningen och det var ett snabbt jogging pass a´la 20 min som stod på schemat.
Gick tungt men jag kämpade mig runt och hem...är ganska nöjd över min prestation ändå :).

I morgon är det fredag och jag ska åka till stan för att umgås med världens bästaste Johanna :)....
Det ska verkligen bli hur mysigt som helst!! Träningskläderna är med dit oxå för man vet ju aldrig ;).

Annars då..
Älsklingen har kommit hem och jag håller fortfarande på att flytta tillbaka. Allt på vinden( lvid lägenheten) är borta samt en hel del inne från själva lägenheten. Så man kan ju säga attd et går som en dans.
Fast en långsam dans...typ en foxtrott...elle nå.
Har oxå kommit i undefund med att det här med flytt är ett bra tillfälle att få gå igenom och rensa bland gamla saker. Jisses vad man hinner samla på sig och saker som knappt fått komma ut från lådan dessutom! Nää bort med eländet bara! Varför spara det man ändå inte använder?

Två månader kvar till semestern..jippie :)!!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Du är duktig som kämpar på! :) Vill man vara fin, får man lida pin heter det ju av en anledning ;)

2011-05-06 @ 16:17:41
URL: http://trytoreadmymind.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0