Våren verkar ha kommit :)

FREDAG!!
I helgen blire rally och förhoppningsvis i finväder :).
Men ikväll däremot ska det vankas fondue middag med trevliga gäster och gott dricka. Kanske blir det t.o.m mysen sedan, vem vet?

Sitter och väntar på mamma och pappa som ska hämta min bil ( som läcker olja...IGEN). Var det inte toyota som skulle vara så bra?
Ååå jag blir så le när det bara ska krångla hela tiden. Bilar ska bara fungera helt enkelt.


Måste passa på att klaga lite över årets melodifestival. Jag tycker inte att det har varit några bra bidrag alls i år. Och jag är väldigt besviken på det måste jag säga.

Veckan avundsjuka går till Johanna ( alias Bojan) och Iza ( alias frugan) som åker till cypern här framöver.
Men i maj ska jag oxå åka..var så säker!!!!!!!
Får hålla tillgodo med de underbara vårvädret som kommit nu de senaste dagarna. Så himla gött!



Kommentarer
Postat av: far

det va bara oljetrycksgivarn lätt fixat

2011-03-05 @ 16:45:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0