Tuff match i spåret

Jag har åkt längs sandtjärn hela helgen och ingen turk har jag sett.
Men vem kommer flåsande ikapp mig bakifrån idag då om inte han? Han med det enorma arslet!!!!
Ååå nej du, tänkte jag och satte igång att staka mig fram för glatta livet. Vi kom upp på en raksträcka och låg skapligt jämsides när han till slut ( till min förvåning) fortsatte efter skoterspåret, fast skidspåret gick rakt över och sedan vidare in i en skog? Ja inte fan vet jag vart han skulle men jag kom i "mål" ohotat och det är allt som betyder nått för mig ;).

Satte mig i bilen och nynnade glatt till låtarna på cd´n och tyckte jag hade gjort det bra.
Så pass bra att jag t.o.m unnade mig att äta upp chipsresterna sen igår när jag duschat klart :).
Ska bli intressant att se om jag och turken möts igen i spåret och vem som då tar hem segern. Nog fan ska det bli jag alltid!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Oh no, inte igen! Tur att du visade honom vart skåpet ska stå ;)

2011-03-20 @ 13:36:21
URL: http://trytoreadmymind.blogspot.com
Postat av: Mamma

Haha du kanske skulle hängt efter ifall han har ett hemligt spår nånstans:) Men vilken tur att du tog upp kampen om vem som vinna hiiiiii/kram

2011-03-20 @ 18:03:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0