Ooops...sorry att jag förstörde morgonstunden

Då har man kommit halvvägs genom veckan. Undrar om man kan få ett överskott av D vitamin? Och om det isf är det jag fått efterssom jag blev så jäkla trött efter lunchen?
Helt frånvarande...
I helgen är det brickan rallyt och det ska vi givetvis kolla på :). Hoppas på finväder bara.
Bilder kommer tas så don´t worry.
I går efter jobbet kom jag hem och somnade på sängen. Vaknade en halvtimme senare av att David ruskade om mig och sa att det var dags för mat. Sedan vart det Hoddal och spinning för hela slanten.

I morse skulle jag upp tidigt igen och när jag skulle stänga av alarmet ( kl 05.30) råkade jag ringa upp david som vaaknade med ett ryck brevid i sängen. Det var absolut inte meningen och jag fattade ingeting när han surrade om att jag ringde honom? Sedan började han vimsa om nära döden upplevelser i form av andnöd och tryck över bröstet.
- Kan du ringa runt halv 8 och kolla att jag lever? Var han sista ord innan jag förvirrat stängde dörren.

- Visst..om jag kommer ihåg det. Det var MINA sista ord innan jag gick.

Men han överlevde :).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0