Min måndag

Jag vet att det var ett tag sedan jag laddade upp bilder här, men det kommer. Jag lovar.
Fortfarande härligt vårväder där ute och på jobbet är vi ute så gott som jämt och bara njuter.
Mindre härligt är de nerkladdade/geggiga kläderna man får dra av barnen när dem kommer in.

Tänkte prenta ner vad min dag bestått av här. Kommer bli väldigt intressant som ni kommer se här.

06.00 vaknade och ställde mig i duschen

07.05 Tog på mig ytterkläderna och cyklade mot jobbet

07.15 Öppnade dörren till min avdelning och hämtade info från den personal som öppnat.

07.30 Började duka inför frukost samt tog emot barn och just de...bytte en bajsblöja.

08.00 frukost och kaffe time

08.30 tog emot fler barn

09.00 Dags att passa avdelningen Hästskons barn då deras fröknar planerar.

11. Lunch!

11.30 Läggdags av de minsta. Sagoläsning för de större.

12.00 Utgång för barnen. Raster för oss.

13. Jag har min egen planering mellan 13-15

14.00 Mellis och kaffe time

15.00 Vi på avdelningen har vår planering

17.00 Slutar för dagen.

17.30 Äter mat

18.00 Dusch igen

18.30 Bloggar

Spännande dag va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0