Klagosång

Håll i er för nu blir det klagosång.

Igår kväll kände jag mig allmänt vissen och "dövven". Och jo självklart kom bihåleinflammationen och febern hand i hand sent igår kväll. Å vad härligt med helg!
Envis som man är stoppade jag i mig lite alvedon och gick till jobbet.
Fick dock ge upp runt 11.30 då jag insåg att det inte funkade längre. Det känns som om jag skulle ha 40 i feber men efter en koll visade det sig att jag bara hade 37.8. Vilken mes man är.
Så nu ligger jag i soffan under en filt och fryser huden av mig. Dessutom ska jag på avtackningsmiddag ikväll på mysen. Och jag vill verkligen kunna gå.
Bara att gräva fram alvedon asken igen då..

Kommentarer
Postat av: Angelica

Tycker nästan man känner sig som allra värst just när man har liiite lite feber.

2011-03-26 @ 20:54:16
URL: http://myranludvig.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0