Jag och mina planer

Nu har det blåst i snart en vecka. När ska det ge sig???
Nä hit med påsk och go väder (och vin flaskorna ;)).
Vi var till badhuset i torsdags med några av barnen. I samma veva som vi var där blev det dags för babysim. Ååå dessa små gulliga tussar! Hade riktigt god lust att kidnappa en, men samtidigt ville jag inte riskera fängelse heller.
Så jag nöjde mig med att beundra godingarna på säkert av¨stånd.
NÄR blir det min tur egentligen? Jag vill vara mamma ledig...helst..nu.
Tror jag ska försöka bearbeta killen lite till när han kommit hem från norge.

Jo just de jag. Har gjort en intresseanmälan att delta i den globala skolan- hållbar utveckling genom mitt jobb. Och det kan innebära att jag åker till KINA i slutet av 2012 för att bo hos en familj och studera kultur och fattigdom. Men först måste man gå vissa förberedelsekurser. Kan ju tillägga att när jag gjorde intresse anmälan så visste jag inte att detta projekt låg utomlands. Trodde det var inom sverige. Om jag åker blir jag den första som åker från denna norrländska region. Men...ja vi får se. Än kan jag hoppa av. Kändes ju sådär att åka till kina nu.
Jag och mina planer vet ni...

Kommentarer
Postat av: Angelica

Klart du ska åka till Kina!

2011-03-26 @ 20:55:23
URL: http://myranludvig.blogspot.com
Postat av: Emelie

Men så du skriver, nu vet jag ju inte om jag törs låta er komma och hälsa på för då har jag väl inte min lillsmula kvar sen ;)



2011-03-28 @ 06:47:28
URL: http://trytoreadmymind.blogspot.com
Postat av: Linda

Jodå Emelie :). Lovar att inte kidnappa henne :).

Jag ska BARA kika..heders ord!

2011-03-28 @ 08:58:51
Postat av: Emelie

Haha, jo det stämmer ;-) Vi skulle ha en grön äldre vagn från början men sen fick vi köpa den beiga av en kompis billigt och den är långt mycket smidigare:-) Johan är helt fantastisk med henne, det är så himla fint att se dom tillsammans<3 Det tycker jag att ni ska göra men se till att krya på dig ordentligt först:-) kram

2011-04-01 @ 07:36:25
URL: http://trytoreadmymind.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0