Jädra skit

Nähä inte fick jag nån medlaj på barnen vasalopp i år heller. Och jag som dargit spåret och allt. Jädra skit!
Får satsa inför nästa års tjejvasan ist.
Så var det lördag igen...Å hej och hå vad dagarna går.
Jag hoppas verkligen att den envisa magsjukan lugnar ner sig nu efter helgen.  I fredags hade vi  9 av 27 barn på vår avdelning. Ja nu låg ju inte alla i magsjuka ( några var ledig och en del förkyld oxå) men som sagt magsjukan verkar vara den största boven.
Har det inte lugnat ner sig nu denna vecka måste vi kanske stänga avdelningen en dag.

Nog talat om det nu. snart fyller tre fina människor år :). David, pappa och patrik.
Vad fasiken ska man skaffa för presenter mån tro???

Hoppas på en lugn dag så jag kan ha min vinkväll med marie ikväll...
Nu skiner solen så jag ska plocka fram skidorna och g mig ut tänkte jag.

Trevlig helg på er!


Kommentarer
Postat av: far

jo du fundera på det du

2011-03-19 @ 17:20:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0