Fönstersolning

I går tog jag mitt pick och pack och begav mig till tystavägen för att bli inneboende i 3 veckor framöver.
Ja jag vet att jag är sjuk, men jag ska väll inte behöva va sjuk ensam heller?? Jag har ju käkat antibiotika i 3 dagar nu så chansen att jag smittar är ganska liten.
Hur som helst så förstår ni säkert att David nu kommit hem. Och....nu är han borta....igen.
Denna mannen har svårt att hålla sig hemma. Eller är det kanske mig det beror på?

Jag måste tillägga en sak faktiskt. När man bokat en läkar tid ( efter att ha försökt övertala kärringen i teleefonen att det faktiskt ÄR fel på dig) och man efter ca 30 minuters väntan får komma och läkaren spänner ögonen i dig och sedan säger: Och vad tror du är felet?
Ehm..ja visste jag det skulle jag inte sitta här. Åååå jag blir så irriterad när man får den där frågan.
Ungefär som att jag skulle gå dit för ett skrubbsår eller nått.
Pundhuvuden!

Nä nu ska jag ägna mig åt lite fönstersolning. Det är det närmsta av utomhusvistelse jag kommer just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0